Alla inlägg under januari 2015

Av Sten Lundgren - 1 januari 2015 17:49

kommer att skriva lite senare om mina två besök i södra kina och visa lte bilder med hoppas jag, när jag blir lite varmare i kläderna här på bloggen.

Av Sten Lundgren - 1 januari 2015 17:46

har börjat läsa en bok som heter:Rött land Röd jord: en flickas uppväxt i Maos Kin, börjar intressant. har varit i Kina två gånger, i södra Kina och deras tropiska ö ; Hainan. mer om det senare.

Av Sten Lundgren - 1 januari 2015 17:35

Nytt år det gamla nyss lämnat oss. började dagen med att besöka en gammal grannes fru som bor i ett demenboende här i Nacksta i Sundsvall. Han bor i samma boende men på en annan våning för han har bara en tendens än till lite mindre bra minne.  Hon har jag inte hälsat på så mycket men märker fär varje gång en försämring , hon tycker det är bra med besök men inte minns hon mig inte. men besöket gillar hon.

för det dammsög jag hemma här och bar ner lite saker till förrådet så nu är det lite bättre upe i lägenheten. mitt lilla sovrum har jag förärat med en bäddsoffa i en rödblå färgvaraint och det blev bra myclket bättre när sängen försvann io soffan kom i dess ställe, så nu är det riktigt snyggt i det lilla sovrummet. ska ta en bild senare och lägga in här när jag får igång batteriet till kameran.

lyssnar på lite musik samtidigt nu en cd med fransk music: French CAfé heter den, lättsam fransk musik. skönt att ha i örat när man skriver eller läser. jo +4 grader varmt ute usch o tvi när man helst vill vara ute i skidspåret o njuta av motion här uppe på södra bergets härliga spår. därför sitter jag här istället o skriver lite.

har itne haft nån blogg förut utan nu har jag precis startat denna och det är ovant , inte att skriva, men vad man ska plita ner. ja det får bli lite som det vill med det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Arbete

Böcker

Gästbok

Infrastruktur

Motion/hälsa

Musik

Politik

Resor

Sport


Ovido - Quiz & Flashcards